Vissa dagar är extra härliga

 
 
 
 
 
 
 
 
 Träning i dag på gymmet. Var en aning trött men det blev lite löpning och sedan styrka för armar, ben och bål. Måste skärpa mig ordentligt nu innan tävlingen börjar så att jag har någon chans i alla fall!
 
Igår bokade vi tillslut resan till Turkiet och vi valde efter mycket velande att åka till Kemer. Det kommer bli riktigt kul och ja, det finns gym på hotellet!
 
 
 
 
 

 
 
Efter träningen i dag blev det promenad med björnen.
Vissa dagar är extra härliga.
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Carro

Carolin heter jag och bor Hässleholm. Jag är 25 år och utbildad sjuksköterska samt licensierad personlig tränare. Jag älskar att träna, framförallt att springa.




RSS 2.0