Morgonkaffe i en sovande stad

Klockan ringde 04:25 i dag, jag som precis hade somnat kändes det som! Upp och hoppa i alla fall och påbörja dagen. På rutin slår jag igång kaffebryggaren, ett måste såhär tidigt på morgon. Inte ens min kära hund vill gå upp, dock vaknar han när osten kommer fram ur kylen. 
 
På väg till stationen möter jag inte någon och väl framme sitter det några fåtal människor som väntar på sina avgångar. Hässsleholm sover fortfarande...
Planen i dag är att jobba, sedan i eftermiddag blir det löpträning eller gymmet, jag har inte bestämt mig än.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Carro

Carolin heter jag och bor Hässleholm. Jag är 25 år och utbildad sjuksköterska samt licensierad personlig tränare. Jag älskar att träna, framförallt att springa.




RSS 2.0