Min blogg

 
 
 
Jag har nu, som så många andra före mig, bestämt mig för att börja blogga.
Vad jag kommer att skriva om återstår dock att se, men om jag känner mig själv rätt så kommer det bli mycket träning. Träning är ju en ytterst viktig del i mitt liv och något som gör mig hel. Jag älskar känslan av att pressa mig själv till den gräns att benen inte orkar ta ett steg till. Jag hjälper även till som friidrottstränare i HAIS när jag kan och jag har själv varit aktiv i klubben under flera år. Nu vill jag försöka ge tillbaka den glädje och trygghet till andra barn som klubben givit och fortfarande ger mig.
 
Just nu jobbar jag som sjuksköterska på BB i Kristianstad, ett jobb som är det mest fantastiska jag någonsin varit med om. Att få vara en del av människors allra första tid i livet samt möjligheten att komma familjer väldigt nära, är magiskt.
 
 
En kort introduktion om mig...och jag heter Carolin.
 
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Susanne

Blir roligt att följa Dig. Kram

Svar: Vad kul =D Kram
Carro

2014-08-04 @ 22:19:27
Postat av: Emma

Åh, vad kul med blogg! Jag ska följa dig! :D <3

Svar: Och jag ska följa dig vännen! =D <3
Carro

2014-08-04 @ 22:24:38
URL: http://xiaomei.blogg.se
Postat av: Tvillingen

Det var på tiden... du har en följare :)

Svar: hahaha, vi får se hur detta går, men jag vill prova =D <3
Carro

2014-08-04 @ 22:32:52
Postat av: Marcus

Självklart kommer jag följa dig Carro!

Svar: Vad du är snäll Marcus, jag hoppas det kommer bli något vettigt! =D
Carro

2014-08-04 @ 23:07:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Carro

Carolin heter jag och bor Hässleholm. Jag är 25 år och utbildad sjuksköterska samt licensierad personlig tränare. Jag älskar att träna, framförallt att springa.




RSS 2.0