Carros drinkar med frukt & bär

Tog mig i dag friheten att skriva ner några drinkar jag har gjort...
 
 
 
 
 
 
 


Havregryn
Blåbär
Banan
Mjölk
Vanilj-lättyoghurt
Toppat med hallon och banan
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kvarg blåbär
Äppel
Blåbär
Hallon
Mjölk
Toppat med hallon, blåbär och kiwi
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kvarg persika-passion
Proviva apelsin/mango
Hallon
Kiwi
Toppat med hallon och blåbär
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hoppas det smakar!
 


Kommentarer
Postat av: Mamms

Får Du gärna bjuda på 😘 ser jättegoda ut.

2014-08-16 @ 21:13:27
Postat av: Carro

Vilka efterrätter du gör :)

2014-08-17 @ 08:18:35
Postat av: Emma

Låter supergott! Tack för tipsen! Söt bild på dig i slutet! :D

2014-08-17 @ 10:58:03
URL: http://xiaomei.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Carro

Carolin heter jag och bor Hässleholm. Jag är 25 år och utbildad sjuksköterska samt licensierad personlig tränare. Jag älskar att träna, framförallt att springa.




RSS 2.0